loading...
گروپ7
مهدی اسداله بازدید : 2 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

     

 

حتی مصدومیت هم نشانه ای از خستگی در بازی با بایرن ایجاد نکرده است . اگر بدن کریستیانو اجازه بدهد تا آخر فصل دیگر توقف نخواهد کرد . کریستیانو به عنوان سیری ناپذیری شناخته می شود و در این راه جامهای تیمی و فردی زیادی برده است . تا پیش از فینال لیسبون ، این ستاره فرصت دارد تا پی چی چی و کفش طلا را ببرد تا سال بی نظیرش که در آن کوپا و توپ طلای دومش را برد ، ادامه بدهد . ستاره پرتغالی در سال ۲۰۱۴ رکورد تاریخی ۱۶ گل در یک فصل از چمپیونزلیگ را به نام خودش ثبت کرد و از سویی اولین بازیکن تاریخ تنورنمنت شد که در سه دوره پیاپی ۱۰ گل یا بیشتر می زند .

بردن لالیگا تنها چالش غیرممکن کریستیانوست اما می تواند پی چی چی را ببرد . تا کنون ۳۰ گل زده است : سه تا بیش از مسی و دیگو کاستا و با یک بازی کمتر . او در سال ۲۰۱۱ با ۴۰ گل پی چی چی را برد و تنها بازیکنی است که در دو لیگ بزرگ آقای گل شده است . در سال ۲۰۰۸ نیز با ۳۱ گل به آقای گلی لیگ انگلیس رسید .

کریستیانو این شانس را دارد که برای سومین بار در دوران فوتبالش به کفش طلا برسد . در حال حاضر سوارز ۳۰ گله اصلی ترین رقیبش است . اما برای بازیکن اروگوئه ای دو بازی مانده و برای کریستیانو ۴ تا . کریستیانو ۳۰ گلش را در ۲۸ بازی زده است و سوارز در ۳۱ بازی . مسی و دیگو کاستا نیز ۲۸ و ۳۲ بازی داشته اند .

مهدی اسداله بازدید : 4 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
                              

کارلو آنچلوتي سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اعلام کرد ديدار مقابل وايادوليد تعيين کننده است زيرا باخت در آن به منزله از دست دادن قهرماني لاليگاست.

آنچلوتي در کنفرانسي خبري سه ديدار پاياني اين فصل را حساس خواند و گفت:‌ « ما بايد در اين سه ديدار پيروز شويم. اين کار آساني نيست. ديدار فردا ( چهارشنبه ) تعيين کننده است. ما به خوبي مي دانيم اگر نتيجه نگيريم ديگر قهرمان نخواهيم شد.»


به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، رئال روز چهارشنبه در ديدار عقب افتاده هفته 34 به مصاف وايادوليد مي رود. اين ديدار قرار بود 19 آوريل برگزار شود اما به علت حضور رئال در فينال جام حذفي ( کوپا دلري ) به تعويق افتاد.

 

 

 

رئال 17 آوريل در فينال کوپادلري با غلبه بر بارسلونا ( دو - يک ) به قهرماني رسيد.

 

 

 

رئال با 83 امتياز تيم سوم لاليگاست و فاصله پنج امتيازي با اتلتيکو مادريد صدر جدولي دارد. بارسا با 85 امتياز در رده دوم جاي دارد.

 

 

 

رئال براي قهرماني بايد علاوه بر بازي عقب افتاده روز چهارشنبه در دو ديدار ديگر مقابل سلتاويگو و اسپانيول نيز به پيروزي برسد و منتظر اشتباه دو رقيب خود باشد.

 

 

 

مربي ايتاليايي رئال گفت: « ما کاملا روي بازي فردا تمرکز داريم و همه توان خود را براي پيروزي به کار خواهيم گرفت. اين ديدار براي هر دو تيم تعيين کننده است. آنها براي ادامه حضور در لاليگا مي جنگند بنابراين اين ديدار دشوار خواهد بود .»

 

 

 

کارلو آنچلوتي خاطر نشان کرد گرت بيل مهاجم ولزي به علت مصدوميت بازي نخواهد کرد اما کريستيانو رونالدو به رغم خستگي حضور خواهد داشت.

مهدی اسداله بازدید : 1 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
    

در مورد قرن قبلی صحبت نمی کنم . در سال ۲۰۰۰ برای ما کافی بود که مهاجمی ۳۰ گل بزند تا آقای گل لالیگا شود و برای کفش طلا بجنگد . در دهه های قبلش هم همین بود . این که کریستیانو ۵۰ گل می زند حالا برای ما تبدیل به عادی ترین اتفاق دنیا شده است . مسلما نسل های آینده وقتی این آمرا را ببینند با تعجب صحبت خواهند کرد . سالها بود که در مورد فرصت طلبی هوگو سانچز صحبت می کردیم چرا که تا قبل از او دی استفانو بهترین گل زد بود . اما به نظر می رسد که کم کم هر دویشان تحت الشعاع آمار بازیکن پرتغالی قرار می گیرند .

 

گاهی برخی به حرکات کریستیانو اعتراض می کنند اما حقیقت این است که اگر آمار را نگاه کنیم ، می بینیم که بیشتر این حرکات به خاطر جاه طلبی خودش به ثمر رسیده است . اگر او نبود ، این آمار ثبت نمی شد . این بخشی از شخصیت اوست . وقتی از دست موراتا عصبی می شود که به او پاس نمی دهد به این خاطر است که وقتی خودش موقعیت را خراب می کند همین قدر مهم می ریزد . او فوتبال دیگری را نمی شناسد و تا بازنشستگی همین است و بهترین آمار تاریخ را ثبت می کند .

مهدی اسداله بازدید : 2 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

                      

 

رئال مادريد با اين تساوي در خانه وايادوليد، تقريباً قهرماني لاليگا را از دست داد.

 

به گزارش ورزش سه، در اين ديدار آنچلوتي بيل و کارواخال را در اختيار نداشت و از طرفي ايکر کاسياس بعد از مدت ها در رقابت هاي لاليگا نيز به چارچوب دروازه مادريدي ها بازگشته بود.

اولين اتفاق بازي در دقيقه 8 رخ داد جايي که کريستيانو رونالدو به دليل آسيب ديدگي نتوانست به بازي ادامه دهد و با آلوارو موراتا تعويض شد تا هواداران رئال مادريد و آنچلوتي را نگران کند.

در ادامه ديدار خطاي بازيکنان وايادوليد روي آلونسو، پشت محوطه جريمه ضربه ايستگاهي را نصيب مادريدي ها کرد؛ سرخيو راموس پشت توپ قرار گرفت و با شوتي ديدني توپ را به زير طاق دروازه وايادوليد فرستاد تا هفته هاي درخشان خود را تداوم بخشد و سپس روي نيمکت رونالدو را در آغوش گرفت. 

با آغاز نيمه دوم رئال مادريد بازي بسيار ضعيفي از خود به نمايش گذاشت و تيم ميزبان با فشار حملات خود شاگردان آنچلوتي را به دفاع کردن وا داشت.

در لحظات پاياني بازيکنان وايادوليد به شدت فشار مي آوردند تا اينکه در دقيقه 85 رؤياي قهرماني در ليگ را براي رئال مادريد به پايان رساندند؛ ارسال کرنر خوب از روبيو با ضربه سر اوسوريو به گوشه سمت چپ دروازه کاسياس رفت تا حساب کار 1-1 مساوي شود.

در ادامه حملات رئال راه به جايي نبرد تا با اين تساوي تقريباً اميدهاي قهرماني در ليگ امسال براي کهکشاني ها رنگ ببازد.

مهدی اسداله بازدید : 5 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

                            

 

هافبک رئال در دقايق پاياني بازي ديشب مقابل وايادوليد در حالي که سعي داشت توپ برگشتي پشت محوطه جريمه حريف را دريافت کند دچار مصدوميت شد.

 

 لحظاتي پيش خبر رسيد که دي ماريا دچار شکستگي نشده و مي تواند در فينال ليگ قهرمانان مقابل اتلتيکو که در ليسبون برگزار مي شود به ميدان برود.

بي‌شک اين خبري خوش براي هواداران رئال و همچنين مردم کشور آرژانتين خواهد بود که مي توانند ستاره خود را چند هفته ديگر بار ديگر در ميادين ببينند. 

کارلتو اعلام کرده بود که مصدوميت فوق ستاره پرتقالي رئال جدي نيست ولي وضعيت په په مدافع اين تيم هنوز مشخص نشده است
.

لازم به ذکر است آرژانتين همگروه تيم ملي ايران در گروه F مسابقات جام‌جهاني 2014 برزيل است. 

مهدی اسداله بازدید : 2 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

        

 

کریستیانو رونالدو در سالهای حضورش در منچستر یونایتد نمایش بسیار خوبی داشت و موفق شد با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و به عنوان بهترین بازیکن جهان هم انتخاب شود. رونالدو در سال ۲۰۰۹ منچستر یونایتد را به مقصد رئال ترک کرد تا برای کهکشانی‌ها به میدان برود. او در این تیم اسپانیایی عملکرد خیره‌کننده ای داشته و رکوردهای زیادی را جابجا کرده است، با این حال شایعه‌های زیادی درباره بازگشت او به اولدترافورد به گوش می‌رسد. به نقل از مرجع خبری مای رونالدو، وین رونی، مهاجم شیاطین سرخ آرزوی بازگشت رونالدو به اولدترافورد را دارد. او درباره این سوال که دوست دارد تیمش برای فرار از بحران با چه بازیکنی قرارداد ببندد اینگونه پاسخ داد: دوست دارم رونالدو را جذب کنیم. رونی درباره این سوال که بهترین بازیکنی که تا الان با او همبازی بوده است چه بازیکنی است اینگونه پاسخ داد:‌رونالدو بهترین بازیکنی است که با او همبازی بوده‌ام. البته باید اسم پل اسکولز را هم بیاورم. او همه به خوبی سوار بر بازی می‌شد و پاسهای بسیار زیبایی می‌داد اما از نظر تعداد پیروزی در بازیهای کریستیانو رونالدو را برخواهم گزید.

مهدی اسداله بازدید : 8 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

  

 

یک آشپز خوش ذوق در هتل سن رافائل در سائوپائولو برزیل در اقدامی جالب توجه اقدام به طراحی تصاویر فوتبالیست‌ برتر حال حاضر جهان کریستیانو رونالدو در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل را بر روی هندوانه کرده است. این آشپز و به نوعی هنرمند با قرار دادن تصاویر فوتبالیست‌های برتر جهان در کنار هندوانه، پرتره آن‌ها را بر روی هندوانه طراحی می‌کند.

    

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا از وبلاگ ما راضی هستید
    شما بهترین بازیکن جهان را کی میشناسید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 256